maanantai 4. kesäkuuta 2012

BIKINEJA 2012

Vaikka kesää ei kiirehdi, mä päätin juhlia kesän alkua ostamassa bikini :) Tai Monokini to be exact :)
Tälläisen upean monokinin löysin Karen Milleniltä. Tämä on mun eka monokini ikinä, koska yleensä ne oo liian pieniä mulle, koska mulla on aika pitkä selkä....if you know what I mean))))Mutta tämä istuu ihan täydellisesti! Ehkä siinä se hinta-laatu näkee. Omia kuvia tulee myöhemmin ku olen jo lomalla ja hyvin ruskeutunut :)


Karen Millen 89,95



Kuitenki mun iki lempi bikini on Victoria´s Secret Beach Sexy Belle bandeau. Olkaimettomat bikinit, eli täydelliset jos ei tykää rusketus raidoista. Toppatut  :) Aina ostan tai tilaan neon pinkki tai koralli värinen ylä-osa, koska se näyttää heti hyvältä myös vaalealla iholla!!! And in my case this is suuper important :) Ala-osana käyttän aina perus mustat bikini alkkarit. Viime kesänä löysin Stockalta d&g mustat bikini alkkarit,hitna oli noin 60euroa...mutta ne varmaan kestää kauan. VSn väri häivyttää aika nopeasti...



SanRemo 2011

Löysin myös H&M sta upeet bikinit!


Sitten löysin net-a-porterista upeeet GUCCI bikinit!
GUCCI
269euroa


Tommy Hilfiger
about 60 euroa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti