keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

The Tourist

Ku mainitsin aikaisemmin, olen lähössä kesälomalle 2 viikkon päästä. Weeeee!:) Kuten aina mulla ei oo ollenkaan aika pakata ja mä vihan pakkaamista! Niin aloitin keksiä jo vähän mun asuja. Pari päivä sitten löysin Zaralta upean niitti topin,joka sopii hyvin erilaisten alaosien kanssa.

As I mentioned earlier, I am leaving for my summer vacation in two weeks,weeeeee!:) I don´t have time to pack and I basically hate packing! So I started making out some mix and match looks for my trip. Couple of days ago I found a perfect spike top from Zara that goes nicely with different bottoms.



Toppi Zara
Hame Zara
Laukku MarcByMarc
Kengät LifeStyle Espadrillit
Aurinkolasit GinaTricot (LOVE THEM!)



Toppi Zara
Shortsit GinaTricot
Laukku Coccinelle
Kengät GugliemoRotta
Maailman mukavimmat korkkarit ikinä! Löytyy Lillysta.


Toppi Zara
Hame Zara
Ballerinat Zara
Aurinkolasit Marc Jacobs
Rannekoru YSL
Korvikset Swarowski
Tämä asuu sopis hyvin illalle. Mä lisäsin asusteita, mutta päivän aikana en käyttäis ranne tai kaula koruja koska en haluu että niiden tilalle tulis rusketus raitoja :)


SUMMER BAAAGS! <3

Jä älä unohtaa,kamera on turistin main accessory :)
Huulipuna Clinique Chubby Stick 06 woppin watermelon

p.s. olen vast ens viikkolla menossa laitamaan geeli lakkaus kynsille ja varpaille.
Väri....coralli tai neon pink :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti