maanantai 21. toukokuuta 2012

Kesä! Päivän Asu! Summer!Day Look!

Tässä kuvia eilisesta asusta, oli niin kaunis ja uskomattoman lämmin päivä että päätimme lähde veneretkelle. Vaikka Henry Lloyd, Gant ja TommyHilfiger ovat todella tyylikkaita ja merenhenkisiä vaatteita ja niitä löytyy mun kaapissa vaikka kuinka paljon, mä päätin kesä lookin. Taas rakastamani maxi hame (aiva sopimaton vaate veneelle,but who cares:) ), farkku takki-eilen oli muuten farkkujen synttärit:) Ja absolute must-have kesällä - espadrillit! Maailman mukavimmat kengät ikinä.






Mun espadrillit ovat jo vuoden vanhoja,yleensä ne kestää just yks sesonki, niin täällä viikkola aion ostaa itelle uudet. Silloin tehdän postauksen espadrilleista ja paikasta mistä ne oo saatavilla:)
Mun uus upea pinkki leopardi huivi, maksoi vain 13euroa, Tallinnassa Denim Dream liikkessä.
Denim Dream myy sellaiset merkit ku Guess,MissSixty,Fornarina,TommyHilfiger...
Siletä ostin myös mun MissSixty nude ballerinat. Ajattelin ostamaan samaanlaiset mustana,mutta koko Tallinnassa valitettavasti mun koko 39 oli loppunmyyty:(
Hame Zara
Toppi InWear
Takki H&M
Kengät Lifestyle




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti