keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Nude DAY LOOK/ Päivän Asu


Awwhh....vihdoinkin pääsin kotiin ihanan pitkään päivän jälkeen...Oli aivan mieletön aurinkoinen ja kiireinen päivä. Ehdin käydä ranskan tunnilla, laittaa kynnet,nauttia rieslingia terassilla ja ostaa satoja ihanuuksia luontaiskaupasta...))) aion laita pari postauksia mun ostoksista ja kynsista myöhemmin :)
 Mä pidän mun päivän asusta niin paljon, uskon että se on varmasti mun lempi asu tulevana kesänä. Nude värinen pliseerattu maxi hame!<3 Sopii nahkatakin kaa, frakku takin kaa, neon coralli topin/jakun kaa...awhhh...tänään myös käytin eka kertan mun uudet ZaranWoman sandaalit, omistan identtiset korkkarit viime syksy mallistosta mutta sandaalit on paljon helpomppi käyttää jokapäivä. Myönnän kyllä että on vielä liian viileä käyttää sandaaleja paljain jaloin :) oopsy:) Laitan itelle lemon ginger organic teetä joten en tuu kipeäks:)







Hame Zara
Toppi GinaTricot
Nahkatakki RedValentino
Kengät Zara
Klipsit Chanel
Kynnet BioSculptureGel oman kynnen vahvistus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti