sunnuntai 13. toukokuuta 2012

MINTTU mekko brunsille/ Pastel dress for brunch

Tänään kävimme Kiilan Äitien Päivän Brunsilla. Haluasin mainita, että remonttin jälkeen (kiila on ex. kolme seppä) sisustus on muuttunut kauhean tylsään puolelle....vaikka ruoka on yht hyvä, mull on ikävää kolme seppän sisustusta :(
Tänään päätin pukeutua pastelli-minttu värisen mekon. Tämä mekko oli mun impulse-purchase, koska en ikinä uskonnu että pastelli väri olis sopiva mulle,sen takia että mulla on luonollisesti vaalea iho ja blondit hiukset. Näin tämän mekon henneksissä ja rakastuin ihan heti, se näytti minttu karkilta,num!
Today I wore this dress for a Mother´s Day Brunch.
I don´t usually wear pastel colours,because they don´t simply look god on me bacause I´m natural blond so is my skin. But I fell in love with this dress and I think it is not too bad with the black tights...
Mekon kanssa tuli kiilto pinkki vyö, mutta päätin laita mustat sukkikset ja korkkarit, niin pinkki vyö oli liika...
The dress comes with a pink paten belt, but as I decided to wear black tights and shoes pink would have been too much...



Minulla oli pakko pelaa värijen kanssa picture managerissa,koska aamulla oli niin kirkas väri että mekkoni näytti ihan valkoiselta. Vaikka mä ja tukkani ei oo ihan sama värisiä, mekko on just täydellinen kuin todellisuudessa :)
I had to play with colours a bit,because the dress looked totally white in the pics,now it is perfect ulnike me :)

Mekko H&M
Sukkahousut DIM
Kengät SteveMadden
Trenssi byMaleneBirger

Hyvää Äitien Päivä kaikille!<3
Happy Mother´s Day!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti