keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Glitter Nails

Ehkä vähän liika glitteria tääle viikkolle but I Love it!:) Tässä on mun kynsiä,päätin piristää perus mustat kynsini ja hankin henneksilta glitter laakka. Pakko sanoo että henneksin kynsilakkoja ovat todella laadukkaita ja edullisia! Omistan noin 30 eri brandien kynsilakkoja ja huomaan että ne halvimmat ovat kyllä parhaita. Suosikkini on ehdottomasti italialianen Kiko merkki. Mulla löytyy myös pari China Glaze laakkoja mutta ne ei pysyy mun kynsilla ja kynsini edes tuntuvat heikommalla China Glazin jälkeen. Tykkään myös Mavalan ja Orlyn lakkoista,käytän myös usein Chanel.
Nyt mulla on Mavalan musta-liila sävy alla ja h&m glitteri päällä.
P.s. Noin 10 mun kynsilakoista ovat neon-pinkki sävyisiä ja noin 10 ovat taupe sävyisiä)))) loput 10 on punaiset ,mustat ja neutraaliset:))


Here are my nails this week,lots of glitter!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti