torstai 6. syyskuuta 2012

Päivä ja Ilta Asut

Tänään mennään Tallinnaan yöksi ja tässä on mun päivän asu. Illalla laitan korkkareita ku mennään ulos syömään.
Me yleensä mennään SwissOtelille ( probably the best hotel I´ve ever been to) mutta täällä kerta päättimme Olympialle, reviews sitten myöhemmin :)

p.s. hauvani on niin suurullinen tänään ku hän varmaan tuntuu että me taas lähdetään, hän yritti koko aika olla kuvissa niin päättin vaan ottaa se mukaan kuviin :)


We are going to Tallinn today for a night so here are the pics of my outfit for today and tonight - I plan to wear heels in the evening when we go out for dinner.

p.s. my poor puppy is so sad today,he probably feels that we are leaving again. He tried to be on the way all the time so I just decided to take him into the pics with me :)




 
Cruella DeVille :))))


Evening Look
 
Mekko KarenMillen
Takki RedValentino
Huivi Zara
Boots KarenMillen
Heels Louboutin
Aurinkolasit MarcbyMarcJAcobs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti