maanantai 3. syyskuuta 2012

Tylsä viikkonloppu ja Sunday Look

New week- new life! Viikkonloppu on ollu niin pitkä ja  todella masentava, ja enemmistö aikaa vietin sohvalla, villa neule ja uggit päällä + kuuma teetä ja kahvia...

Its monday, new week-new life1 At least I wish to believe so. The week end was so long and very depressing so most of the time I spent on the sofa wearing warm wool sweater and uggs + hot tea and coffe...


Vihdoinkin suunnuntai iltana tuli tilaisuus niin pakottanut itseni pois sohvalta. Pukeutuin a-linjainen hameen ja peplum toppiin. A-linja hameista tykkään todella paljon nykyään ja on jo kerännyt erilaisia lookeja, tehdän postauksen siitä erikseen.

Finally on sunday night an event came arround so I forced myself from the sofa. I wore an a-line midi skirt and peplum top. I´ve been into a-line skirts quite much lately and I have already collected a number of looks for a separate post.




Top KarenMillen
Skirt H&M
Shoes SteveMadden
Tights Trasparenze

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti