tiistai 10. heinäkuuta 2012

Päivä Asu Denim??? Day Look Denim???

Tässä on pieni joke...dare to be different....eli kuvat mun eilisen asusta....olin koko päivän kotona siivomassa ja sitten olin kaupassa ruoka osotksilla...Mun asu on tälläinen super rento... ku mä pukeutun tolla tavalla mun mies yleensä sanoo "honey, you do remember you are trying to write a fashion blog?" )))))))))))



Farkut Diesel
Farkkutakki H&M
Lenkkarit NIKE <3
Toppi ElevenParis
Ja mun pinkkiset Cruciani rannekkeet
Lisäsin mielummin tähän asun mun neon-pinkkiset "rayban" aurinkolasit, mutta unohdin ne kaverin luona:(

Lukiossa olen aina ostanut joka kesää fashion-lenkkarit, nike, adidas,puma...lacoste...sellaiset vapaa-aika lenkkarit. Nyt mä tykkään enemmän fashion-urheilu-lenkkareista....se on aika 80´s tyyli, ja muuten ne on niin söpöjä ja MUKAVIA ja TERVELLISIÄ :))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti