tiistai 17. heinäkuuta 2012

Tommy Hilfiger Rannekello/watch

Toiset rannekelloni sain lahjaksi ja ne ovat Tommy Hilfigerin Ladies Stone Set Chronograph. Hinta on alle 200euroa, löytyy nahka ja metalli rannekkeella. Mun rannekke on jo aika kulunut, niin kohta pitäis jo vaihtaa.. Samaantyyliset löytyy myös sport versiona.

My other watch is Tommy Hilfiger Chronograph.


Olen vasen-käteinen niin sen takia käytän kellot oikealla kädellä.

I am left-handed, that´s why I wear watch on a right hand.




 Jos olette etsimässä jotain laadukkampaa ja erikoisempaa, niin lämpimästi suosittelen Tissotin T-Race Collectionin. Hinta on noin 400-500euroa

If you are looking for something more valuable and special than I highly recomment Tissot T-Race watch. Price varies around 400-500 euros.

2 kommenttia:

  1. kiitos tästä postauksesta! :) ja tää on kyl aiiiiivan ihana kello! rakastan niin paljo tuota! :) jos meinaat vaihtaa hihnan ni ostatko uuden samallaisen nahkasen vai meinasikko vaihtaa metallisen hihnan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että tykkäisit;) mä vaihdaan sen samaanlaiseksi kyllä,koska mull on ne toiset missä on metalli rannekke...mutta se on mun mielestä maku-asia,toiset tykkää metalli- ja toiset nahka rannekkeista...mä ehkä nahasta tykkän enemmän...:)

      Poista