torstai 26. heinäkuuta 2012

Summer with CHANEL make-up

Päätin eilen jäädä kotona ja tuli mielen seuraava postaus. Haluaisin kertoo vähän mun lempi Chanel-meikista.  Mun lempi meikkini on aina nude-look mutta joskus smokey-eyes myös kelpaa :)
Chanelilta löytyy nykyään upeat geeli (tai voide?)-maiset luomuvärejä - Chanel illusion d ´ombre. Täydelliset smokey-eyes meikkin, ne kiiltää ja kestää koko yön!
Kynsini tykkään laittaa tumman ruskeaksi talvena ja neon pinkkinä kesänä, mutta tänä kesänä olen ihastunut Chanelin kesä-malliston kullan-värisen lakkan. Se näyttää upealta ja kestä super pitkään!
Mun viimeinen kesä must-have on Chanelin soleil tan meikki pohja. Se tasoittaa ihon oikein hyvin, ei ole liian paksu eikä oo hirveän peittävä, ja lisää rusketusta.
p.s. pahoittelen heti mun silmä-meikki kuvia, en oo ikinä ottanut kuviä mun silmä-meikkistä:))) ja en osaa meikata oikein hyvin:)))




ensin kannattaa lämmitä voiden sormeilla

jokaisen illusion d´ombre pakkaukseen tulee sivellin mukaan (angle brush)





en ole käyttänyt mitä muuta paitsi illusion d´ombre Marifique ja ripsaria...

tämä ei ole täydellinen, jos olisin ihan oikeesti menossa ulos niin olisin laittanut parempi:)

Mun seuraava unelma on illusion d´ombre Vision 89
kuva ja paljon enmmän infoa :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti